.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جا ماندن ورزشكار بابلي از راهيابي به مسابقات جهاني پانكريشن يونان

به دليل عدم حمايت مسئولان، ورزشكار بابلي از راهيابي به مسابقات جهاني پانكريشن يونان بازماند.

به گزارش فارس، اميد بلخم متولد سال 1368 شهرستان بابل است كه از سال 85 هنرهاي رزمي را زير نظر اكبر باباجاني مربي تيم ملي فراگرفت.
وي كه يكي از بهترين‌هاي رزمي مازندران است به دليل مشكلات مالي و عدم حمايت مسئولان از راهيابي به مسابقات جهاني پانكريشن كه از 12 آذر ماه سال جاري در كشور يونان در حال برگزاري است بازماند.
اين ورزشكار بابلي كه دارنده چندين مقام ورزشي در هنرهاي رزمي كشور است هم اينك با كوبيدن 19 هزار مشت بدون استراحت ظرف سه ساعت به دنبال ثبت اين ركورد جهاني در كتاب گينس است.
اميد بلخم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: مقام سوم مسابقات جهاني MMA در شهركرد، مقام نخست ووشو كشوري در بخش سانشو، قهرمان كشور در رقابت‌هاي سلاح سرد گرگان، قرار گرفتن در سكوي نخست دفاع شخصي در كشور از جمله عناوين ورزشي بنده در كشور است
وي با اشاره به اينكه ظرف سه ساعت بدون استراحت حدود 19 هزار مشت مي‌كوبد، افزود: هم اكنون به دنبال ثبت اين ركورد در كتاب گينس هستم كه تاكنون به دليل عدم حمايت مسئولان موفق به ثبت اين ركورد نشدم.
بلخم تصريح كرد: در حال حاضر مربي تيم ملي از بنده براي شركت در مسابقات حرفه‌اي داخل قفس كه در كشور آلمان برگزار مي‌شود دعوت كرده كه اميدوارم با حمايت مسئولان به اين مسابقات اعزام شوم.
وي بيان داشت: هم اكنون درحال آماده شدن براي شركت در رقابت‌هاي جهاني هنرهاي رزمي كه بهمن ماه سال جاري در كشور استوني برگزار مي‌شود، هستم.
بلخم با ابراز تاسف از اينكه با توجه به مراجعه‌هاي مختلف به ارگان‌هاي مربوطه هيچ حمايتي از وي نشده است، افزود: انتظار من از مديران تربيت‌بدني و ديگر مسئولان استان و شهرستان بابل اين است از سرمايه‌هاي ورزشي شهر و ديار خود حمايت كنند تا جوانان با ياس و نااميدي ميادين ورزشي را ترك نكنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آذر 1389
خوش بحال رییس هیات ورزشهای رزمی مازندران.....
javad 17 دي 1390
خدا قوت به پهلوان جوان مازندراني آقاي بلخم اين موفقيت را به شما وخانواده محترمتان عرض تبريك مي نمايم بچه هاي بهشهرniak

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.